duminică, 22 mai 2011

Darul bucuriei/Profesor coordonator Morosanu Lenuta













Elevii Şcolii cu clasele I-VIII, Nr.1 Faraoani au desfăşurat activităţi caritabile în luna mai 2011, în cadrul proiectului „Darul bucuriei”.

Banii donaţi de elevii şcolii noastre au fost folosiţi pentru a cumpăra produse alimentare care au fost donate bătrânilor din Faraoani.

Nici noi iniţiatorii proiectului nu am fost mai prejos, am pus sufletele noastre de copii în ce am făcut.

Iată-ne bucurăndu-i pe bătrâni cu prezenţa noastră. Am dus cu noi mai ales gândurile noastre bune şi urările de sănătate

Şi profesorii noştrii au fost alături de noi şi asta i-a bucurat foarte mult pe bătrâni.

Am lăcrimat împreună cu bătrânii din Faraoani.

Mulţumim pentru colaborare alevilor, cadrelor didactice, părinţilor, reprezentanţilor comunităţii locale, sponsorului CELESTE SERV S.R.L. FARAOANI

Sperăm ca acest proiect să se mai poată derula pentru a bucura cât mai mult sufletele bătrânilor din localitatea Faraoani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu